Szkolenia

Poszerz swoją wiedzę i zdobądź nowe umiejętności

SZKOLENIA W NASZEJ AKADEMII

Organizacja szkoleń z zakresu techniki światłowodowej i zagadnień pokrewnych – zgodnie
z zapotrzebowaniem naszych klientów w siedzibie naszej firmy, a także również u klienta po wcześniejszym ustaleniu zakresu i warunków szkolenia. Do tej pory przeszkoliliśmy ponad 4000 uczestników.

Szeroki wybór modułów szkoleniowych pozwala na uczestnictwo osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych w tematyce optotelekomunikacyjnej, m.in.:

  • projektantów i wykonawców sieci optycznych,
  • pracowników działów planowania, inwestycji i ekploatacji,
  • pracowników jednostek samorządu terytorialnego i administracji publicznej,
  • oraz wszystkich osób merytorycznie odpowiedzialnych za budowę i utrzymanie infrastruktury światłowodowej.

Na nasze szkolenia swoich pracowników delegują takie firmy jak Orange Polska S.A., T-Mobile, Play, Energa, Tauron i wiele innych.

 

SZYBKI KONTAKT

ul. Grabska 11, 32-005 Niepołomice

12 294 97 20

szkolenia@akademiaswiatlowodowa.com.pl

FORMULARZ KONTAKTOWY

Napisz do nas

Szkolenia techniczne

Kod szkoleniaNazwa szkoleniaTematykaStopień zaawansowania
Teoria / PraktykaCzas trwaniaCharakter szkolenia
PFO1 + ZFO2
pdf-icon
Wprowadzenie do techniki światłowodowej oraz warsztaty z zakresu budowy sieci światłowodowychSzkolenia te dedykowane są dla osób których praca wymaga znajomości podstawowych zagadnień z zakresu elementów składowych i budowy linii optotelekomunikacyjncyh oraz podstawowych umiejętności dotyczących spawania i pomiarów włókien światłowodowych.Szkolenie dla osób początkujących50/502 dniSzkolenie otwarte/na życzenie klienta
InsTel
pdf-icon
Instalacje Telekomunikacyjne w budownictwie mieszkaniowymSzkolenie ma na celu pozyskanie i usystematyzowanie u kursantów wiedzy nt. kompleksowych instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych w nowych i istniejących budynkach mieszkalnych. Kurs dedykowany jest szczególnie dla kandydatów na certyfikowanego projektanta, wykonawcę, zarządcę budynkowych instalacji teletechnicznych i telekomunikacyjnych.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych1 dzieńSzkolenie na życzenie klienta
PT
pdf-icon
Prawo telekomunikacyjne w pigułceSzkolenia prowadzone są we współpracy ze Stowarzyszeniem Budowniczych Telekomunikacji. Prowadzący to specjaliści branży telekomunikacyjnej realizujący projekty w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy.Szkolenie dla osób początkujących90/101 dzieńSzkolenie otwarte/na życzenie klienta
PM-IT
pdf-icon
Szkolenie z zakresu zarządzania projektami w środowisku telekomunikacyjnymSzkolenie przeznaczone jest dla kierowników projektów i podprojektów, a także członków zespołów projektowych, realizujących projekty w środowisku telekomunikacyjnym – na przykład wdrożenie nowego produktu, budowa sieci telekomunikacyjnej opartej o nowe technologie.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych2 dniSzkolenie na życzenie klienta
MikroKan
pdf-icon
Planowanie, budowa i eksploatacja kanalizacji kablowej w systemie mikrokanalizacji
światłowodowej MikroKan
Szkolenie z zakresu doboru, konfiguracji oraz instalacji systemu mikrokanalizacji światłowodowej, przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za eksploatację i utrzymanie sieci optycznej we wszystkich jej obszarach.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych50/502 dniSzkolenie otwarte/na życzenie klienta
FTTH
pdf-icon
Planowanie, budowa i eksploatacja infrastruktury
FTTH: MDU, SDU
Szkolenie odpowiadające na pytanie jak najprościej i najbardziej efektywnie zaplanować oraz zbudować infrastrukturę liniową i wewnętrzną dla sieci FTTH w oparciu o mikrokanalizację światłowodową. Szkolenie certyfikacyjne organizowane pod patronatem Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych30/702 dniSzkolenie otwarte/na życzenie klienta
GPON
pdf-icon
Szkolenie z zakresu budowy sieci w technice PONSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych optycznymi sieciami ostatniej mili, którzy nie mieli dotychczas możliwości zapoznania się z nimi lub chcieliby uporządkować posiadaną już wiedzę.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych50/501 dzieńSzkolenie na życzenie klienta
xWDM
pdf-icon
Teoretyczne i praktyczne podstawy systemów CWDM i DWDMSzkolenie stanowi wprowadzenie do tematyki transmisji w sieciach xWDM oraz obejmuje warsztaty z konfiguracji i uruchamiania sieci.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych50/501 dzieńSzkolenie na życzenie klienta
PB‐HFC‐1
pdf-icon
Planowanie, budowa i utrzymanie sieci hybrydowej HFCPodczas zajęć i warsztatów przedstawione są zagadnienia planowania architektury sieci HFC, budowy obiektów centralnych i węzłów w terenie, a także zakończeń budynkowych. Omówiona jest zasada transmisji w sieci hybrydowej, temat monitorowania i pomiarów sieci HFC, a także najczęstsze przyczyny usterek i metody dokonywania napraw.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych1 dzieńSzkolenie na życzenie klienta
PB-RFoG-1
pdf-icon
Planowanie, budowa i utrzymanie sieci RFoGPodczas zajęć i warsztatów przedstawione są zagadnienia planowania architektury sieci FTTH (RFoG), budowy obiektów centralnych i węzłów w terenie, a także zakończeń budynkowych. Omówiona jest zasada transmisji w sieci i jej skalowalność, temat pomiarów sieci HFC jako elementu składowego RFoG , a także najczęstsze przyczyny usterek i metody dokonywania napraw.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych1 dzieńSzkolenie na życzenie klienta
ABC TO
pdf-icon
ABC Transmisji OptycznejSzkolenie dedykowane dla osób które pragną zaczerpnąć podstaw wiedzy z zakresu teletransmisji optycznej.Szkolenie dla osób średniozaawansowanych1 dzieńSzkolenie na życzenie klienta
TO
pdf-icon
Transmisja optycznaZaawansowane szkolenie dedykowane dla osób z branży operatorów telekomunikacyjnych zajmujących się teletransmisją optyczną, pomiarami parametrów transmisyjnych oraz projektowaniem i instalacją rozwiązań FTTx.Szkolenie dla osób zaawansowanych50/501 do 3 dniSzkolenie otwarte/na życzenie klienta

Szkolenia biznesowe - na życzenie klienta

Kod szkoleniaNazwa szkoleniaTematykaCharakterCzas trwania
OKTel
ściągnij opis szkolenia
Obsługa klienta korzystającego z usług triple-play z uwzględnieniem specyfiki sposobu komunikacji (przez telefon/w salonie)Szkolenie ma na celu zdobycie wiedzy o mechanizmach usprawniających obsługę klienta, poznanie reguł rządzących kontaktem bezpośrednim z klientem - obsługa w salonie oraz przećwiczenie technik podnoszących satysfakcję klienta z obsługi w kanale telefonicznym.Szkolenie biznesowe2 dni
SUPTel
ściągnij opis szkolenia
Sprzedaż usług/produktów telekomunikacyjnychCelem szkolenia jest poznanie zasad, którymi kierują się klienci podczas dokonywania zakupów, przećwiczenie różnorodnej argumentacji dostosowanej do percpecji potencjalnego klienta oraz nabycie wiedzy o przemienianiu rozmowy z klientem w transakcję.Szkolenie biznesowe2 dni
UPSELL
ściągnij opis szkolenia
Upselling usług/produktów telekomunikacyjnych - usługi podstawowe i dodane typu M2MSzkolenie pozwoli rozwinąć zakres pojęcia upsellingu, określić w jaki sposób budować pożądaną postawę i jak ją rozwijać. Szkolenie biznesowe2 dni
REKTel
ściągnij opis szkolenia
Obsługa reklamacji składanych przez odbiorców usług telekomunikacyjnychSzkolenie dedykowane jest dla osób, które chcą nabyć umiejętności łagodzenia negatywnych emocji klienta i wzmocnić postawę właściwą do przyjmowania reklamacji.Szkolenie biznesowe2 dni
SZTUKTel
ściągnij opis szkolenia
Sztuka utrzymania klienta indywidualnego/biznesowegoSzkolenie wpłynie korzystnie na umiejętnośc prowadzenia rozmów w partnerskim stylu, pozwoli na radzenie sobie z wątpliwościami klienta oraz umiejętnym argumentowaniem.Szkolenie biznesowe2 dni
ASERTel
ściągnij opis szkolenia
Asertywność w obsłudze klientów operatora multimedialnegoSzkolenie kierowane jest do osób, które nie do końca radzą sobie z asertywnością i poszukują odpowiednich technik nauki asertywności.Szkolenie biznesowe2 dni
OBIEKTel
ściągnij opis szkolenia
Radzenie sobie z obiekcjami klientów korzystających z rozwiązań telekomunikacyjnychDzięki szkoleniu poznasz źródła obiekcji zgłaszanych przez klientów, nauczysz się działać tak by eliminować sytuacje temu sprzyjające, a także technik rozwiewania wątpliwości klientów.Szkolenie biznesowe2 dni
STRES-2
ściągnij opis szkolenia
Radzenie sobie ze stresemSzkolenie ma na celu zwiększenie świadomości rozpoznawania objawów stresu, co korzystnie wpływa na umiejętność rozpoznawania indywidualnego sposobu reagowania na sytuacje stresogenne.Szkolenie ogólnorozwojowe2 dni
KOM-2
ściągnij opis szkolenia
Komunikacja interpersonalnaSzkolenie pozwala zdobyć wiedzę na temat elementów wpływających na jakość komunikacji, a także zdiagnozowanie mocnych stron i obszarów do rozwoju.Szkolenie ogólnorozwojowe2 dni
MOTYW-2
ściągnij opis szkolenia
Automotywacja do działańCelem szkolenia jest poznanie korelacji między realizacją indywidualnych potrzeb, a poziomem własnej motywacji, dzięki czemu nauczysz się jak efektywnie ją wzmacniać.Szkolenie ogólnorozwojowe2 dni
KONF-2
ściągnij opis szkolenia
Zarządzanie konfliktemPodczas zajęć pogłębisz swoją wiedzę o przyczynach i formach konfliktu oraz rozwiniesz umiejętności rozwiązywania konfliktu. Dzięki temu poznasz i rozwiniesz własne atuty w procesie rozwiązywania sporów i nauczysz się stosownych zachowań w procesie ich rozwiązywania.Szkolenie ogólnorozwojowe2 dni
CEL-2
ściągnij opis szkolenia
Zarządzanie przez celeSzkolenie korzystnie wpływa na określanie celów w sposób motywujący oraz rozwija umiejętność racjonalnego wykorzystania posiadanych zasobów.Szkolenie ogólnorozwojowe2 dni
CZAS-2
ściągnij opis szkolenia
Zarządzanie czasemPodczas zajęć dowiesz się jak zwiększyć efektywność podejmowanych działań, a także rozwiniesz umiejętności świadomego planowania zadań w określonym czasie.Szkolenie ogólnorozwojowe2 dni